AYP persian - تمرینات پیشرفتۀ یوگا دروس اصلی
      ayppersian.com      
           
             
             
   

تمرینات پیشرفتۀ یوگا دروس اصلی

 

 

 

 

 

بعدی | قبلی

 

 

درس 170 پرسش و پاسخ - آیا این کوندالینی است؟

 

 

نویسنده: یوگانی

 

تاریخ: سه شنبه 20 آوریل 2004 ساعت 8:04 صبح

 

 

* به خوانندگان جدید توصیه می شود که خواندن مطالب را از ابتدای بایگانی دروس (درس اول، "این بحث برای چیست؟") آغاز نمایند. چرا که دروس قبل، پیشنیازی برای این درس محسوب می شوند.

 

 

پرسش: پس از آشنایی من با یوگا و سپری شدن حدودا 12 سال از مراقبه، نوعی انرژی را در قفسۀ سینۀ خود احساس میکنم. احساس تلالو و اشراق که قادر به هدایت آن نیز هستم. فکر کنم این تجربه مرتبط با چاکرای سینه است. همچنین زمانی که عطر خوبی را استشمام کنم و یا نوای موسیقی میشنوم، این انرژی در کل بدنم انتشار می یابد که بسیار لذتبخش است. آیا این کوندالینی است؟

 

 

پاسخ: بسیار خوب. بله همۀ این قبیل تجربیات، نشانه های کوندالینی یا رسانایی اکستاتیک محسوب میشوند. سعی کنید بیش از حد به آنها وابسته نشده و به تمرینات خود ادامه دهید. تمریناتِ پیوسته، روشن بینی را برای شما به ارمغان خواهند آورد. تجربیات، نوعی عوارض جانبی در امتداد مسیر به حساب می آیند و گاهی بخاطر جنبه های لذتبخشی که دارند باعث انحراف میشوند. بشکل متعادلی از آنها لذت ببرید اما تمرینات خود را (حتما) پیگیری کرده و دنبال کنید. تجارب ایجاد روشن بینی نمیکنند. اما تمرینات چنین محصولی را تولید میکنند. شما خیلی خوب در حال پیشروی هستید. حضور شما در اینجا باعث افتخار ماست. 

 

 

استاد در درون شماست.

بعدی | قبلی

  ayp


ayp ayp ayp
ayp ayp ayp

دروس کلیدی
 
             
             
             
   


ayp ayp ayp ayp ayp ayp ayp